Wednesday, December 21, 2011

Pemergian Musab !!

Dalam duka pasti ada suka :)


Nilah Drum stick tuhh ! jenama  Good Word ,
 bagus ke ta  , ta dapat di kenal pasti lagii ! 
Assalamualaikum dan Salam Blogger ! Hari ini tercatat dalam sejarah dimana Musab telah berangkat ke Indonesia gara-gara melanjutan pelajaran disana ! nasib baik sempat pagi tadi . Betul-betul dia na naik flight aku tahan dia ! dah macam dalam drama pulakk ! haha , sedihh lahh ! I'll gonna miss U pall ! Nanti aku letakk Pic  okay ? Tapi dalam sedih mesti ada gembira ! Aku baru beli stick baru lahh ! haha , ta hentakk lagi drumm nih ! RM16 harga dia . Aku ada drum ? Nope ! aku g jamming dgn Mahdi N Alipp lahh ! Haha , best lahh jugakk !
Bukit Cerakah ! tah mana
Couple menyibukk tahh ! Haha :D
 Byk jgk aktiviti aku mggu nihh ! hari sabtu hari tu , aku dgn kakak aku beserta Maksu aku yang disertai anak-anaknya yang kembar tiga , telah menerokai Bukit Cerakah dkt Shah Alam ! haha , penat seyhh ! tapi best jgk lahh , first time tengok salji kann ? Korang penah tgkk ? haha :) 
Lebih kurang macam ni
 lahh Muka Doktor tuhh ! 
Aku jugak baru dapat keputusan yang mengejut ! Doktor siap buat saspen lagi ! dia cakap macam ni haa .. " Awak ta buleh main bola ....... buat masa tertentu ! Ghaha !" boleh dia gelakk pulakk ! 4 bulan aku ta boleh main bola seyh ! Chesttt ! hee , tapi ta kisahh lahh ! haha . okaylahh ! Tu je na kongsi buat minggu nih . ! Kalau wujud sebarang pertanyaan , bolehlah contact aku dkt FB ! hee . orait ! Assalamualaikum !!

No comments:

Post a Comment