Saturday, February 26, 2011

LariLariLari ..

Hyeepp !
 Hahha ., Aku da balikk ! hahha . da 3 minggu ta update . hahha . sepanjang bulan nih memacam jadikk . yang best nye pekara2 yang baikk lah . hahha . minggu lepas skool kitorang ade buadd merentas desa . agak kecewa gakk lah , aku da buadd yang tebaik dah , tapi ta gak dapat nombor , ishh , hahha . yang paling aku menyirap tuh , rumah biru kalah lagi nan umah merah ! arggh ! hahha . tape2 , tengokk lah hari sukan nanti , sebenanye aku na citer banyak lagi . tapi lupe lahh . hahha . kay lah , nnti aku citer lagi . ek . tapi ade ke orang lawat blog aku nih ? hahha . ceh .