Saturday, March 19, 2011

Lagi sekali TTFN ..

Perpisahan

Assalamualaikum . haha . aku rase ni lah last story untuk Bulan nih . haha . pasal pasni aku da na balikk ostel . Buad siapa yang duk ostel tuh , aku ucapkan selamat balik ke ostellah . haha . buad yang dukk umah , aku ucap selamat kembali ke sekolah . sebagai penutup bulan nih , aku na citer sikit . tadi , baru jekk aku buadd bende yang ta penah aku buadd . tapi mungkin dea atau korang rasa cam aku nih menjengkelkan . haha . lantaklah . hidopp aku . asyik2 na dga cakap org je . susah jugakk . haha na taw ke ape aku buadd ? aku dah luahkan perasaan aku kat seseorang . haha . merepekk kan ? budak2 lagi dah pandai . tulah yang kakak aku selalu cakap . haha . so , buad kali nih , pic aku ta berani na letakk lah . nnti2 aku letakk . okay ? insyaallah , ade mase aku citer kat korang . haha . kay lah . Dengan ini , aku dengan rasminya menutup bulan ini dengan cerita merepekk aku . haha . kay , papehal roger2 je aku . t aku datang . haha . Assalamualaikum . 

No comments:

Post a Comment