Friday, February 4, 2011

Updater ...


Okay2 . Akhirnya ! pencarian ntuk lagu aku berakhir . hahha . ade gakk gajet2 yang aku dah tambah kat blog nih . korang pepandai usya la . antara updater2 nye , hahha . bace sendiri . hahha .



 - Hahha . Thanx ntuk Brader2 aku yang bergambar kat sini . Aku sayang dorang lah ! hahha . xD Ni AdLi , dea r kasi adjust memacam kat blog nih ! dea penatt2 cari sume code2 ntuk buadd tu lahh ini lahh . hahha . sorry for take your time brother . hahha . kitorang nih leh kate kembar gakk . name na dkat2 . klau lepakk sesame mesti dorang kate kitorang nih kembar . nonsense . hahha .





                                         

- Okay , ni lak bro aku yang Paling gempakk lah . hahha . dea kate dayah aja dea . tapi tapelah , hahha , korang tgok muke dea mmg ganas . tapi hati dea baikk dowh !! hahha . dea pegang exco disiplin skolah , mane ta otai ! hahha . aku memang ske lepakk nan dea . best ! sLumber jekk ! hahha . tapi klau buadd dea marah ! fuhh . hahha . okay . Next !

- Okay , ni lakk member aku yang sempoi na mampus ! hahha . dea nih ponn ade tolong gakk dalam pembikinan blogg nih . hahha . klau tade dea , tade lahh itu chatt box , n music yang sedang dilayan karang , hahha .
Kat skool , dea la pesaing terhebadd aku ! hahha . gempak gilerr akaun dea . hhaha . Dea ni gakk Photographer . so papehal pasal Photograph , roger dea kat Harisazan.blogspot . hahha . 

- Ahah ! PC master . hhahha , Arib ! gempakk giler ilmu PC dea . hahha . klau na taw pape pasal PC , dea nihh la yang patut korang soal . hahha , BTW Besday dea baru jekk lepas , Happy besday Arib ! dea unn da pinda dari Segambut Jaya ke SBU . menjadikan Form 5 Sejaya berkurang dari 60 ke 59 . hahha .  senang citer , best la friend nan Arib Nih ! hahha . 






Okay , BTW , thanx kepada sume yang dah banyak tolong aku . hahha . Daa .. 

No comments:

Post a Comment